Äckel mage

Åh vad less jag är på min jävla äckel mage!! Går fan aldrig över i den där jävla
förhårdnaden. Gör så satans jävla ont som då resulterar i att jag blir så jävla trött
och på äckligt dåligt humör. Suck.... jag som verkligen hoppades på att det skulle
räcka med bedövningssprutan men ICKE, ett jävla mongo stygn som lär ligga kvar
och irritera en infektion fram och tillbaka. Kan inte en ställa mig upp rakt direkt utan
står som Agda 97år (krokig som en jävla ostbåge). Imorgon blir det att ringa vårdcentralen
så dom får skära upp skiten!! Hoppas på tid snabbt för nu är jag less.
Tack bloggen för att jag fick spy galla på dig!


Kommentarer
Postat av: Thomas

Det kommer att gå fint, kommer kännas kanon då du fått de ur ärlden sen !! kram

2011-05-15 @ 19:59:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback