You hate me because you aint me

Åh fatta vad glad jag är just nu. Micke, Pia & Felicie kommer hit på söndag, och det betyder att även Nemo kommer hem på söndag och fatta då hur jävla glad jag är just nu!! Dom stannar tills på tisdag sen eftermiddag :) Sen så kommer mamma (& kanske moster Anne med hennes son) och hälsar på oss på fredag. Gud vad underbart det ska bli att få mysa med familjen sin! Jag dansar på moln just nu.

Snart bär det av mot stan för ett nytt jobbcoch möte, känns skönt att ha nått att göra idag. Fick även höra att grannen Therese ska på arbetsintervju idag så jag håller tummar och tår för henne :)



Hm, vet inte om det är fel på mitt kommentera fällt att det inte går att skriva där? För elli funkar det inte för men för andra gör det de... hmmm...

Kommentarer
Postat av: Elli Caramelli

Jävla mongolid dator! Öppnade jag din blogg i explorer kan jag kommentera :/ Hahaha!

2011-03-04 @ 12:13:52
URL: http://bellan85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback