tänkaren slår till igen!

Ja här kommer jag med mina funderingar igen... dom tar liksom aldrig slut
eftersom jag är den som tänker på allt och inget. Tanken var nu om vänskap...

Ni vet då man är tillsammans med någon och säger att man älskar varandra
hur mkt uppskattar man inte det då? SJUKT MKT! Tänkte att det är juh
samma med vänskap, och då undrar jag varför yttrar man sig inte om sina
känslor lika mkt till sina vänner, för inte är det ofta man gör det direkt. Tkr
man det är pinsamt eller är man rädd att man inte får samma svar tillbaka?
För alla har väll åtminstonde en vän dom älskar så otroligt mkt och aldrig
vill förlora, men det är ändå inte många som yttrar sig om dom känslorna
till medmänniskan. Skulle mina vänner säga dom orden till mig så blir jag
så jävla glad varje gång det såväl händer. Tro hur många som älskar mig
som läser min blogg? ;) Skriv en kommentar om du kan stå för det, eller
ja du får väll vara anonym med men då är det juh tråkigt att jag inte får veta
vem du är. Tack för att ni orkade läsa min egentligen otroligt ointressanta
inlägg, behövde bara dela med mig.


Kommentarer
Postat av: Zyndria

Joo. Håller med dig. Vi borde värna mer om våra vänner och säga vad vi tycker. En dag kanske det är försent. =(

2011-03-16 @ 18:28:29
URL: http://zyn.blogg.se/
Postat av: Elli Caramelli - Rockabilly Love

Sv: Inga nya skor, vette tusan varför jag fick blåsa :( Men ont gör det -buhu-



Du ha rätt i det du säger om vänskap, det är nåt man ska uppskatta och vårda. För som Zyndria säger, en dag kanske det är försent..

2011-03-16 @ 20:51:33
URL: http://bellan85.blogg.se/
Postat av: JOss

sv: jaa det e jävligt dyrt :S

2011-03-17 @ 09:10:32
URL: http://sickbitch.se
Postat av: C

Jag älskar dig.

2011-03-19 @ 09:21:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback