Skämta bara med er, wahahaha

Såklart så är det INTE mitt håriga ben här nedanför, det är Jesper´s ben till
vänster och mitt ben till höger. Jesper kom på den brilljanta ideén med att "Ja vi
tar kort på mitt ben och gör det som en före bild". hahaha! =) Lite humor har vi
nog allt måste jag säga ;)

Idag åker Jesper ner med Nemo till Kramfors, känns riktigt jobbigt i mamma
hjärtat kan jag lova. Kommer inte träffa Nemo på 1 vecka och 1 dag, ganska
säker på att jag kommer gråta ett par gånger efter honom. Jag älskar dig Nemo!

Och mitt jävla ärr på magen har blivit sjukt uppsvullet igen och gör grönjävligt
ont så det inte är sant! Fattar inte varför jag inte beställer tid och fixar skiten
nångång, fingrarna verkar sitta långt in.




Kommentarer
Postat av: Elli Caramelli - Rockabilly Love

jag ska ringa och påminna dig på måndag morgon att du ska ringa och beställa tid! Nu måste du fixa det vännen, annars komma jag upp och ger dig stryk xD

2011-03-26 @ 13:08:43
URL: http://bellan85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback