Propp i örat, wonderbart

Myyysigt att vakna upp med värsta proppen i örat då, helt döv på höger öra näst intill... Wonderbart!!
Och snacka om att det blåser ute, 7+ och varma härliga vindar och fy fan vad nöjd jag blir. För det betyder juh att våren är på G och snön försvinner snabbare om det blåser. Så nu börjar vår känslorna dyka fram rejält.

Denna dag har inte mkt att ge, precis som alla andra. Ska till jobbcochen imorgon så då finns det nått lite och göra + att jag får mina cv då så jag ska direkt efter jobbcoch mötet springa runt på lite olika ställen och lämna mina cv:n lite överallt.


Kommentarer
Postat av: Jessi Fox

åfyfan! jag hade en vaxpropp i thailand... trodde jag hade blivit döv. SÅ JÄVLA HEMSKT!

2011-03-03 @ 12:00:29
URL: http://jessiljungkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback