Pretty women

går just nu på 5:an, och hur underbar är inte den filmen? Jag bara älskar den!

Imorgon bitti börjar tidiga mornar igen, då det är dagis dags för Nemo, eller ja
tidig och tidig, det vet ja fan inte då han börjar 09.30, men man är iaf uppe 07.00
på morgonen för att hinna med sig allt + att det faktiskt är en bit till Nemo´s
dagis. Skönt att han snart börjar på ett mkt närmare dagis iallfall, och att
grannens son börjar samtidigt som Nemo där så man kan promenera den korta
promenaden tillsammans.

Kliar mig på arslet och funderar på vad jag ska skriva, eftersom arslet inte alls
vill gå med på vad ja mer ska hitta på just nu så får detta inlägg räcka. Nej, aldrig,
påstog inte alls att jag tänker med röven ibland ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback