Nått jag tänkte på...

igårkväll men jag tyvärr glömmt bort i nuläget. det suger gammpung rent ut sagt för
jag har för mig att det va värsta grejjen dessutom... Måste börja skriva upp vad jag
tänker på annars glömmer jag fan bort allt på engång, börjar bli aningen senil tror
jag. Har börjat med att fixa headers och lite på designen åt mina vänner, aningen
svårt då det gäller alla koder där allt ska in, men snart så lär det bli lättare, sen blir
jag inte super nöjd med designerna/headerna heller riktigt än, men så fort man kan
lite mer så känns det nog bättre. Tur jag har en händig karl som jag får hjälp av =)


Kommentarer
Postat av: En Liten Emma

Jaaa, den var verkligen superfin! Ja båda var det, fick lite beslutsångest! haha.. Ska försöka sitta och kolla hur man fixar med namnet uppe på bloggen se om det går att få bort på nått sätt..

TACK så himla mycket!

2011-03-15 @ 15:52:21
URL: http://enlitenemmas.blogg.se/
Postat av: Zyndria

Jag menar inte att det vara bättre att skaffa barn förr. Absolut inte. Bara det att jag förstår inte anledningen till att göra det. Det är ju inte för barnets skull överhuvudtaget. :P

2011-03-15 @ 16:33:12
URL: http://zyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback