men så underbart

Camilla mötte upp mig tidigare och vi gick hem till henne, har surrat, ätit lunch där
& druckit en massa kaffe :) Tog mig också till solariumet, så jävla skönt det var och
på onsdag ska jag dit nästa gång och sola lite mera ;) Ska attans kolla upp med
hyresvärden om det finns nått solarium man har tillgång till här nere på västra med,
hade juh varit sjukt awesome isåfall. Mår som en prinsessa. Mina extansions kom
idag med så då ska dom sättas in i håret ikväll. Så kort kommer antingen ikväll
eller imorgon. Dom som väntar på nått gott väntar aldrig för länge ;)

Nej en dusch nu så man får bort den äckliga solarium lukten, haha ;)


Kommentarer
Postat av: En Liten Emma

Om du vill kan jag försöka hjälpa dig med håret. :) Och du får gärna ta med mig nästa gång du ska sola. ;)

2011-03-28 @ 17:32:47
URL: http://enlitenemmas.blogg.se/
Postat av: Elli Caramelli - Rockabilly Love

Ta före och efter bild på håret ;)

2011-03-28 @ 18:16:18
URL: http://bellan85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback