Men dra mig baklänges!!

Gud vad jävulst sugen jag blev på att pimpla, har seriöst inte pimplat på flera år
och jag förstår faktiskt inte varför då det är nått jag i princip älskar. Sjukt roligt
eller ja iallafall då man får napp såklart annars suger det rävpung. När ja var
mindre var jag alltid med och tävlade i pimpeltävlingar med min styvpappa, för
jag va den enda av mina syskon som tyckte om att fiska. Samma på sommrarna
det va jag & styvpappan som åkte ut med båten på sjön och fiskade en jävla
massa. Guuuuud, skulle va underbart!


Kommentarer
Postat av: En Liten Emma

Jag tycker om att fiska, men pimpla gör jag helst inte.. Tycker inte om att vara ute på vintern.. :P

2011-03-20 @ 15:42:38
URL: http://enlitenemmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback