men din bedrövliga jävel



Jag känner mig lika glamorös som han på bilden ovanför. Hade fått en mini finne
på hakan som jag inte alls kunde låta bli och klösa på, ni kan juh bara gissa på
hur den ser ut nu, som ett rött jävla lingon på hakan (såklar mindre än ett lingon).
Fy fan vad bitter jag är, när ja har en finne på hakan så sänks alltid mitt
självförtroende, för jag tkr finnar förstör så jävla mkt, så idag kommer jag va
bitter på mitt utseende. Jävla skit! och mina fingrar som aldrig kan låta bli och pilla,
ska knyta ihop mina fingrar nästa gång ja får en finne.
/%#/&¤/")"(=#&¤&#"&/

Kommentarer
Postat av: Jessi Fox

köp uttorkande serum från apoteket!!!!!!! det funkar, jag lovar!

2011-03-17 @ 08:14:16
URL: http://jessiljungkvist.blogg.se/
Postat av: Emma

uttorkande serum skulle jag behöva, ser fan ut som ett månlandskap i ansiktet ibland!

2011-03-17 @ 09:35:14
URL: http://hemmapahasselbacken.wordpress.com
Postat av: hanna

skärp dig sötan :) va glad att du har fin hy ändå!

2011-03-17 @ 10:12:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback