Ja då får vi se hur detta slutar...

Nemo ska på bvc idag, ska göra om syn och hörsel test som han gjorde då han va 4 år (nu är han 4½år). Ska se hur det går med hörsel testet då han vägrar ta på sig hörlurarna för att han är skiträdd för dom, vet inte alls varför utan han giller nog helt enkelt inte då nått täcker över hans öron och det har han aldrig riktigt gjort, endel mössor har han svårt för med om dom sitter för hårt över öronen och han hör sämre då. Synen tittar vi igen för det gick super bra på 4-års kontrollen den första stunden, sen började han leka ist och struntade i vad vi sa i huvudtaget. Jag hoppas allt går bra idag, verkligen! Tiita hur lång han är på samma gång också kanske & titta vad han väger =) Så kul varje gång!

Nu ska ja pimpla kaffe och gnugga gruset ur ögonen, känner mig
som en överkörd gråsäl med ett järnspett uppstoppad i ja, ni vet.



Kommentarer
Postat av: En Liten Emma

SV: Du får gärna göra det, nog för att jag vet hur man gör men det är så jäkla tråkigt! haha.. säg till när du vill ha lösen och så. :)

2011-03-15 @ 08:49:11
URL: http://enlitenemmas.blogg.se/
Postat av: En Liten Emma

Jag håller tummarna för Nemo! :) Har ni övat något hemma eller försökt förbereda han?

2011-03-15 @ 09:07:30
URL: http://enlitenemmas.blogg.se/
Postat av: Jessi Fox

hoppas det går bra!



haha nej det har jag inte.. men jag fattar om folk tror det då jag ofta använder knappar i öronen :)

2011-03-15 @ 09:12:08
URL: http://jessiljungkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback