it ends with a headache

Nu har jag lagt in lite mer bilder på "side2" som alla kanske redan sett? :) Dom som betyder mest är med, fast mamma, micke, pia, pappa osv osv betyder lika mkt iof men dom får helt enkelt stå över på min blogg, haha!! Detta arbete med designen slutade med huvudvärk, jag tänker liksom för hårt, nästan så hjärnan går i konkurs!! Men en sak är säker iallafall, denna design är 10 gånger bättre än förra, den fick man bara ont i huvudet av titta på så, så lite awesome får den va för stunden då jag inte ger mina bloggläsare huvudvärk ;)


Kommentarer
Postat av: Fanny

ptja.. asså försök hitta inspiration bara :) ja brukar gå in på weheartit och söka efter en viss färg ja vill ha och vissa bilder, sedan klipper jag iordning det på paint.. så its a peace of cake!

2011-03-03 @ 22:33:47
URL: http://fannyizabelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback