Lägger nog ner

Kan väll informera om att på kvinnokliniken här om dagen hände det inte alls mkt, hon
undersökte både in och utsida om man säg så och trodde som ja anat att slemhinnan till
livmodern sitt fast där en bit, så nu väntar jag på en remiss IGEN som kanske kommer
senare i sommar eller till hösten då dom ska skära bort skiten. Jag som trodde det skulle
ske denna gång men inte alls... jävla skit!! Har gjort sammanlagt 4 undersökningar ang
den där förhårdnaden och bra att då jag kmr dit så har hon inte ens aning vad jag gör
där? Då funderar man på hur bra kontakt läkarna har... så blev lagomt sur då jag gick
därifrån utan resultat IGEN, gå och ha ont i någon månad till... underbart eller så inte!!

Nog snackat om det...

Min tandjävel som ja haft problem med ett tag nu gick sönder mer igår, tandläkaren
gjorde här om dagen en rensning utav den och sa att ja hade fin utsida av tanden,
man kan säga att ja som gott har en urgrävd tand som sedan skulle rotfyllas till hösten,
men igår då ja satt och åt så gick tandfan sönder och det lossnade stora bitar från den,
aningen deppad ja blev då jag sj tror att den kommer behöva dras nu :( Ni kan tänka
er en tom bassäng, sen spricker bassängkanterna så det är ett stort hål in i bassängen,
ja så ser det typ ut, jätte vackert, verkligen! Fräsch tjej!! Åh vad bitter ja blir. Nu får sån
här skit sluta, nu tkr jag att pengarna får vingar och flaxar iväg, hela min första lön
kommer fan gå åt och inte kmr ja få mångra kronor över. Bryt ihop och kom igen!
(som tur är så är det tanden näst längst in på vänsta överkäken så det är inget som
kmr synas utåt iallafall om dom måste dra den, men ändå, inge kul alls)

Tummen ner!!



Och tror stenhårt på att lägga ner denna blogg!

Kommentarer
Postat av: Linda

Lite fult ja har exakt samma problem på exakt samma jäkla ställe, min första lön :(

2011-06-22 @ 10:41:11
URL: http://millimo.blogspot.com/
Postat av: Frida

Svar på din kommentar på min blogg:

TACK! Hoppas verkligen att en kallelse kommer snart så jag kan börja med "pulverdieten" och sen få operationen överstökat så jag kan fortsätta med resten av mitt liv! :D

2011-06-22 @ 16:05:46
URL: http://logicaal.blogg.se/
Postat av: Twiggy - Mamma till Nemo & Fantacia

Tycker så himla synd om dig gumman! Hoppas det löser sig snart!

2011-06-25 @ 16:25:28
URL: http://twiggzy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback