Höhöhöhöhö

Ja min rubrik får mig att skratta. Men jag säger inte varför :D

Hur som haver, har jobbat idag mellan 10-15, en riktigt rolig dag idag
med och jag är toknöjd. Cyklade och hämtade Nemo, hem och började
städning direkt. Tömde hela ÄCKEL kattlådan & ska diska & fixa middagen
strax, så här är man hurttigare än bara fan!! Blir att dra en vals med herr
snabeldrake sen... ja, det är väll vad min dag ska bestå av. Hade även tänkt
ringa upp några vänner ikväll. Några jag tror behöver prata av sig lite. Och
ja med för den delen ;) Jag är lite utvecklingsstörd då det gäller engelska,
jag förstår då andra pratar, men då jag ska prata själv eller skriva så vet
ja liksom inte hur det ska gå till. Helt snaslöst, oj mena sanslöst :P haha!

I will bring you closer too my heart. Rätt? xD hahahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback