Helt döende

Hade en otroligt awesome dag på jobbet, allt gick som smort och inga problem.
Är så glad över att jobba på Rusta. Men så fort jag kom hem gick luften ur mig,
jag är dö trött och orkar INGET, helt jävla sanslöst. Och jag har hamnat i en jävla
depp period där jag i princip tar allt negativt (om man bortser från jobbet), jag
liksom blir förbannad för minsta lilla och better mig väldigt illa mot nära och kära
i min omgivning. Jag MÅSTE hitta tillbaka till mig själv, utan tvekan. För detta
funkar fan inte då jag egentligen är världens snällaste person med en sjuk humor.
Har bara lust att ställa mig och SKRIKA rakt ut, bara få ur mig all jävla ångest!!

GAHHHH!!

Köpte en eltandborste och en badpool åt Nemo idag också. Han blev glad!


Kommentarer
Postat av: hanna w

Skrik! Eller skriv ner på papper och låt det brinna, har jag gjort många ggr :-) <3

2011-06-13 @ 20:50:35
Postat av: Jossan

GUD, vilken snygg tatuering!!

2011-06-17 @ 20:51:45
URL: http://tensby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback