Hej hopp!

Jobbdagen över och GUUUUD vilken svettig dag det varit, helt jävla sanslöst
hur varmt det är inne i butiken!! Svetten bara rinner utav en, som att duscha
ungefär om man säger en liknelse. Och just nu ringde borsan och drygar sig
med mig, typiskt honom. Och jag som går på allt, dumma mig!! Nu ska jag
strax ta ut mina extensions, känner att det skulle va skönt att va utan dom
ett litet tag så ja så blir det helt enkelt. Till helgen färga håret och det blir
troligast en Kramforsresa också. Får se vilka man får lust till att träffa helt
enkelt då man åker ner dit. jaja, nu orka ja fan inte skriva mer, helt jävla
slut efter denna arbetsdag. Ha en fortsatt awesome kväll alla!

btw, ja det va mumin låten ja menade! haha, duktiga ni!

Kommentarer
Postat av: Jennifer

- Hehe jo men jag är typ tillbaka, men blir inte lika mkt uppdatering som innan kanske men har gjort inlägg nu iaf :)

2011-06-08 @ 21:14:47
URL: http://jenniferxo.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja dennis är en djävul ibland ;-) ;-) en god sådan!

2011-06-08 @ 21:41:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback