Precis som det ska va!

Kom nyss in efter att ha suttit ute med min fina granne Emma & hennes son Adrian, Nemo och
Adrian sprang (oftast) runt som 2 vildar och hitta på en massa bus, vi mammor satt och snacka
en massa skit och njöt, beklagade oss lite över att man höll (näst intill) på att frysa ihjäl ute fast
klockan då trots allt bara var 19.00, tragiskt vilken dålig sommar det varit iår, liksom EXTRA dålig.
Känns riktigt awesome att just Emma är min granne, sa ja till henne ute också, kunde liksom inte
ha blivit mkt bättre, jag är nöjd så länge man bara kan ses nångång då och då och snacka lite strunt
och få göra av sig lite med sin dåliga humor, och hitta nån som faktiskt är ganska så lik mig är juh bara
en bonus. Nej nu ska ja hinka lite kaffe, sen bara va med min fina lilla familj. Jag älskar er Nemo & Jesper.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback