tråkiga :P

Gud vad ni sög på att kommentera då :P Har ni verkligen inget att fråga mig ni som läser bloggen? ;) Aja, ska köra på frågorna ja fick av Twiggzy iaf =)

1. Första tankarna som gick runt när du fick veta att du var gravid?: ja det var väll en chock, inget planerat men glad blev vi, och vi bestämde ganska snabbt att vi skulle behålla lillbäbisen =)
2. Planeras någon bebis i snar framtid?: Joru!! Så fort ja har fått nån ordning på min graviditetssjukdom (epilepsi), tugga medicin under hela graviditeten är väll inte direkt TJOHEJ...
3. Vad anser du om giftemål?: Jag vill själv gifta mig o blir grymt avis på dom som gör/gjort det ;) har faktiskt mitt eget bröllop inprintat i huvudet över hur det ska se ut :D
4. Favorit serie (om du har någon): TOP MODEL is the shit!!
5. Favorit mat?: Hmm, china mat tro jag faktiskt det är, NOM NOM!
6. Favorit plagg & skor!?: Jag bara älskar leggings & långa tajta färgade linnen som täcker rumpan =) Åh skor är det bästa jag vet, absolut dom med klack, MJAU!! Äger ett par st, mina älsklingar ;)
7. Är jag jobbig som skriver sådana meningslösa frågor??: Haha nehh, det är snarare kul att du orkade lägga en kommentar ;)

Tack för kommentaren Twiggzy!! =)



Kommentarer
Postat av: Twiggy - Mamma till Nemo & Gravid

Vad tråkiga folket är då!!

2011-01-17 @ 12:33:31
URL: http://twiggzy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback