Sugen...

Har en honkatt som börjar bli sugen på snase tror jag... slickar sig överdrivet mellan benen, tack gode gud har hon inte börjat jama som ett tok som honkatter kan göra. Dags att sterilisera henne, nån som har en aning om vad det kostar som gjort det ganska nyligt? =) För mig att det är mellan 700-1100kr beroende på vart man steliserar, vill inte ha nå kattungar så :P Tur hon har fått varit innekatt nu över vintern, hon kmr inte få börja gå ut förens det är varmare ute. Hon var ute mkt innan snön kom, sen ville hon inte alls gå ut, utan gick nån meter utanför dörren sen tvärvände hon in igen, var väll för kallt om tassisarna ;)

Annars är ja grymt förbannad på att facebook fasiken inte funkar att gå in på, har varit nå fel på det hela dagen & jag märker att andra har samma problem och inte bara jag, tro om deras server craschat kanske ;) 4

I övrigt mår jag bra, jävligt trött bara, har mensen & den gör mig helt slut i huvudet på nå sätt, kroppen funkar men fan inte skallen :P Nemo mår prima också, lite snorig men annars full fart. Han är otroligt duktig på att bygga pussel, han fixar lätt 30bitars pussel utan hjälp, tro vem han fått smartheten ifrån? ;) Inte är det varken från mamma eller pappa iaf ;D haha!! Han brukar rita cyklar, eller ja, han ritar hjulen, ekrarna, sadeln & styret, ska se om ja kan få honom att rita en cykel nångång o ta kort på det så får ni se =) Duktig kille!! =)

Nästa söndag ska Nemo på kalas hos Lucas som fyller 7 år också, han längtar som ett tok tills dess & frågar 100 gånger om dan om vi ska gå till Lucas kalas =D Ska dessutom va maskerad så Nemo ska få vara nån ifrån Starwars som han i förövrigt ÄLSKAR... Starwars, Toy Story, Bilar & Ben 10 är det bästa han vet, sötfisen min!! =)

Härligt och se att man har tid att skriva sig ett länge inlägg än vanligt nu då inte fb funkar o man inte har annat att göra =) Sköööönt!! Åker med Nemo till kramfors den 24:e för att lämna honom hos Andreas då, nån kanske vill ses? Slå en signal då =)

Nej nu måste ja hitta på nått annat =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback