Pirrar i magen <3

Jesper hade skrivit världens sötaste status på fb för en stund sedan :

"Jag vet inte om jag va jävligt charmig eller bara hade tur, men jag lyckades få världens underbaraste flickvän ♥"

Blev så glad av det meddelandet, jag älskar dig Jesper!!


Vad tycker ni om min nya header då? =) Lite kvar att göra på den men det fixas väll ikväll, Jesper ville inte vara med på den (eller så glömde han, vad ja tror iaf ;)) haha!! För det är juh trotts allt han som fixar mina header´s =)


Kommentarer
Postat av: Sandra

SV: Jag tror inte att han ätit nått annorlunda. Hmm. Tycker du att jag borde ta han till vårdcentralen?

2011-01-10 @ 20:12:43
URL: http://billyrock.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback