Kramfors

Yes, idag åker jag & Nemo till Kramfors, Nemo ska till Andreas imorgon & jag drar mig tillbaka till Umeå imorgon också... Så blir bara en snabbis för min del!
Så skriver inge fler inlägg idag antar jag, brukar aldrig hända iaf då jag är hos mamma, man vill juh hellre passa på att umgås med henne än att lägga ner tid på bloggen så =)
Nä nu ska ja fixa iordning Nemo, sedan drar vi mot citybussen 10.32 & åker ner till stan för att fixa lite ärenden innan bussen mot Kramfors går 11.35 =) Hoppas Nemo är en snäll pojke på bussen, förhoppningsvis somnar en liten stund =) Bye bye then!!

Jag Älskar Dig Jesper, syns imorgon! <3


Kommentarer
Postat av: Fanny

Inte dåligt, kollade på de för några veckor sedan men man har ju inte varit den rikaste! kanske beställer den imorgon! ;) Puss gummsan

2011-01-24 @ 17:43:55
URL: http://fannyizabelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback