Ikväll

yes ikväll ska man iväg till ett par vänner & dricka lite o surra, längtar en massa faktiskt. Jag som aldrig brukar gå ut uppskattar dom få gångerna jag får lust till det =) Sen så får man både lör & sön med mina älsklingar =) Så att ses på en fredag passar sjukt utmärkt iaf =) Blir vin & öl för min del, inte så mkt eftersom jag antar att jag får kliva upp med Nemo imorgonbitti, o då vill man gärna ha orken till det, så lär även komma hem i en ganska normal tid ikväll trotts allt... dom andra kanske ska gå ut & eftersom ja inte har råd till det så åker jag isåfall hem =) Ska se om jag får nå bilder från ikväll isåfall.

har precis fixat iorning håret så man har volym i det, sminkar mig senare innan det är dags att dra sig iväg. Nemo är ovanligt slö idag, inge feber & ser kry ut ändå men han har inge lust att göra nått, konstigt, han som alltid är så sjukt sprallig i bena i vanliga fall & gärna jagar katten o så =P Han kanske kommer igång snart =)
Neh usch, nu har ja inget mer att skriva för tillfället :P

Kommentarer
Postat av: JD | 60 kg ska bort!

mysigt med en sån hemmakväll :)



yes jag har gjort en sån operation.. ^^

2011-01-21 @ 14:23:47
URL: http://josdil.blogg.se/
Postat av: Fanny

hehe jo ja funderar på det ;) tanken finns. men ska kolla runt lite mer!

2011-01-22 @ 13:38:11
URL: http://fannyizabelle.blogg.se/
Postat av: jennifer

Nu är jag inne och stalkar din blogg - IGEN!

2011-01-22 @ 13:52:03
URL: http://jenniferxo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback