Godmorgon!

Jamen godmorgon gott folk, nyvaken med en riktigt god kaffe bredvid mig, är ett måste med kaffe på morgonen!! Idag blir det en sväng till AF på möte klockan 11.00, höra med min handläggare där om jobbcoch (stavas?) & om jag kan få plugga upp lite betyg och kanske gå nån extra kurs i nått =)
Jag hoppas på positivt svar.
Idag kommer min gofis hem med, underbart! =) Andreas kmr stanna över 1 natt också för att han ska följa med och få se hur Nemo´s dagis ser ut här i Umeå och så, Nemo blir nog glad av att se att hans föräldrar funkar ihop som vänner också =) Förut då jag bodde i Kramfors kunde Andreas komma nångång i månaden på en kopp kaffe, men det är juh liksom inte lika lätt nu direkt :P

Annars så känner jag verkligen hur bra jag mår nu, helt fantastiskt och det var längesedan!! Skönt att man börjar klättra uppåt på stegen igen ist för att bara ramla neråt iaf =) Nej nu ska ja nog lägga på mig ett ansikte, dricka upp mitt kaffe, slå på en tvättmaskin & sedan dra mig mot citybussen ;) Höres senare!


Kommentarer
Postat av: madeleine - blivande mamma

SV: NU KLICKA DET! när du sa hemköp! :D jag satt och funderade på vart jag har sett dig upprepade gånger. Det är ju om dig jag alltid sagt att du passar så jäkla bra i alla dina piercingar och att det inte är många som faktiskt gör det! :p hahah

jag är från stockholm ursprungligen :p

2011-01-31 @ 09:42:11
URL: http://majmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback