Fredag =)

Ja nu är det äntligen fredag, känns så skönt att ha älsklinge hemma i 2 dagar nu =) Man längtar sååå!! Vi har btw varit förlovade i 3 år den sista februari ;) Grattis till oss!! Tiden går så grymt fort så det inte är sant, snart varit tillsammans i 4 år den 2/4 =)

Världens sötaste barnprogram går på tv:n nu, Pim & Pom, har ni sett det? 2 katter som är bästa vänner, så jävla urgulliga så det inte är sant!! Dom katterna tkr jag nån kan skänka till mig.



googlade på dom och titta vad ja hittade, muggar med dom på!! ÅH vad jag vill ha!! Någon som vill köpa dom åt mig kanske? =)


Blir juh så att man ser mkt på bollibompa på morgonen då nemo så gärna vill se det =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback