äh va fan :P

Passar på att uppdatera en snabbis nu då Nemo sitt i badet med mormor sin =) Bussresan gick iaf väldigt bra, Nemo somnade efter 1 timme o sov fram till Ullånger där det va bussbyte =) Timmen han va vaken va inga problem, vi åt godis, salta pinnar o läste kalle anka så länge =) Varför blir man så trött av att åka buss? eller det kanske bara är jag som blir det? Är det just för att man bara sitter o blir uttråkad kanske, men för det borde man inte va trött på kvällen då man inte lyft arslet på hela dagen typ, haha! Men trotts allt så är man det...

Saknar Jesper som sitt hemma, han tänker säkert på mig exakt hela tiden, eller hur baby? ;) Eller så kanske inte xD Han är nog nöjd över en kväll själv hemma där han kan fixa o trixa med sin dator o annat smått o gott & slippa gnällkärringen som tkr han är så tråkigt xD Ja och Jesper har inte direkt liknade hobbysar alls så, han gillar spel, datorer, ja prylar om man säg så, medans ja gillar kläder, smycken & smink =) Så man går aldrig tillsammans då man shopar för då håller ena på att dö innan man får gå från den andras affär, mohahaha =) Hur funkar era hobbysar? Har ni liknande eller är ni också helt ute o cyklar angående det? =) Skulle va kul att veta =)
Nu hör ja hur mamma min & Nemo börjar bli klar =) så nu är det slut skrivet!!
PUSS PÅ ER

Kommentarer
Postat av: Maria

Jag och Alex har så pass lika intressen så det går rätt bra. Men han gillar ju att spela WOW och det tar en del av våran tid ihop och det gillar inte jag. Men då vi verkligen umgås så spelar vi brädspel, går på bio, ser film och myser i soffan bara. Vi lagar mat ihop också. Det största intresset vi har gemensamt är film och umgås med våra vänner. Man kan alltid hitta på saker ihop även fasst man inte har så många intressen ihop. Det viktiga är att man står på samma värdegrund, att man har samma värderingar helt alltså ^^

2011-01-24 @ 18:24:10
URL: http://omitw.blogspot.com
Postat av: Elli Caramelli

Ja som du vet så delar jag och Robban vårat största hobby "jänkare" men sen tycker jag om att shoppa precis som du..

Inte alla gånger Robban följer med men då han gör så är han ingen surgris utan jag kan fråga vad han tycker om saker och ting och han svara, och följer liksom med på "mina" affärer likadant som jag följer med han på "hans" affärer..

2011-01-24 @ 19:35:38
URL: http://bellan85.blogg.se/
Postat av: jesper

klart jag tänker på dig babe ;)

och det är väl klart att man blir trött av att åka buss.

2011-01-24 @ 21:33:46
URL: http://wigital.blogg.se/
Postat av: Maria

Aaaw... Gulle dig! ^^ Men tror faktiskt inte att man "bara" får ta någons ägg. Tror dock att man kommer längre fram i kön om man har någon vän/närstående som donerar ägg, typ. Om man inte har en syster som kan donera, vilket inte är ovanligt. Men du som bor i Umeå och kan donera på sjukhuset där, om du vill det förstås. ;P

2011-01-24 @ 22:36:30
URL: http://omitw.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback