Vilken underbar dag!

Denna dag har varit fantastisk, vakna på bra humör, Nemo likaså :D Varit med Therese och barnen, sprungit på barnens hus 2 gånger idag för att köpa nå leksaker åt Nemo :) Han är så nöjd över sin starwars gubbe han fick idag, + att han gjort sin alldeles egna gummiboll, den ligger på tork nu och ska göra det tills imorgon :) Känner mig lite trött efter alla aktiviteter idag, så gott kommer jag nog sova inatt iaf. Imorgon blir det lördagsmys för hela slanten också, bara rå om varandra och vara den lyckliga familj vi är, LOVE IT! :) Hittade en asball ring på barnens hus idag som jag bara va tvungen att köpa, kosta endast 19.90 dessutom och det var den lätt värd, haha, till och med vuxna kan hitta roliga saker där alltså ;)



Nemo & Lucas, Nemo´s bästa vän :) passar varandra som handen i handsken trotts ålders skillnaden, Nemo är 4½år & Lucas är nyss fyllda 7år så han är stora killen :) Men Nemo har alltid dragits till dom större barnen & vuxna än dom i hans egen ålder och yngre :)




Kommentarer
Postat av: Elin

Svar: Ja det kan jag tänka mig att det är. Har har vågat bajsa på pottan eller i toaletten nån gång?

2011-02-04 @ 22:58:12
URL: http://minbebis.com/blogg/elinlundberg
Postat av: Elin

Svar: Okej, vad knepigt. Men barn kan ju vara lite finurliga ibland! :)

2011-02-04 @ 23:21:15
URL: http://minbebis.com/blogg/elinlundberg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback