vi lever

Ja vi lever alla trotts den hemska magsjukan igår natt, den var fan grotesk alltså!! Spydde säkert närmare 20 gånger & var helt jävla slut, kroppen va som deg igår kändes som att man sprungt 5 mil på raken helt enkelt. Men idag mår vi fruktansvärt bra allihopa :) och det känns juh underbart måste jag säga. alla hjärtans dag idag med, och jag måste säga att jag bryr mig inte speciellt mkt om det alls eftersom jag får lika mkt kärlek av min familj ändå alla andra dagar på året också :) har ni saknat mig? ;)



Måste länka till en helt fantastisk & underhållande blogg med :) jessi



Kommentarer
Postat av: Sannie

Glad alla hjärtans dag!

Idag anordnar jag en tävling då du kan vinna ett porträtt på en kändis som jag ritar till dig, va med och deltag vetja! :)

2011-02-14 @ 11:22:42
URL: http://sannie.blogg.se/
Postat av: Jessi Fox

fan va skönt att ni mår bättre... och jag håller med. tack för dina fina ord.. så himla roligt att läsa sånt här. man känner is såååååå uppskattad! :D tack tack tack!

2011-02-14 @ 13:11:37
URL: http://jessiljungkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback