Vem tror du att du är?

Som jag sa i det tidigare inlägget så skulle ja skriva lite funderaringar som jag låg och tänkte på igår innan jag skulle sova, tanken slog mig i vad får just dig & tro att du har ensamrätt på kläder, frisyrer, skor osv? Du kallar andra wannabe:s, men vart har du fått din stil ifrån? vad har du fått din frisyr ifrån? Någon började juh med den stilen du själv har så då är även du en wannabe eftersom det är något DU tagit efter?! Sen om någon gillar det du har är det så jävla fel om nån annan kanske köper ett likadant plagg osv?! För trotts allt va det nog inte du som började med det så det är du som är wannabe:n likaväl. Om det inte skett förändringar hade alla gått runt som dom gjorde på 1700-talet, huh?! På nått sätt är vi alla lika samtidigt som vi inte är det. Fixar jag lockigt hår betyder det då att jag vill vara precis som Shakira, om jag blir gay vill ja va precis som Amir, om ja photoshopar vill ja va precis som Kissie, Seriöst? Sluta tro att världen kretsar runt just dig & att du har ensamrätt på allt!! Många många många personer ja menar inom detta inlägg, så ta åt dig om du vill, I don´t care!!



Ät bajs!

Kommentarer
Postat av: Jessi Fox

Awesome!!! Nu ska jag borsta min härmade sidecut-frilla! Hehehehehe



Förresten, klänningen köpte jag på hm divided för typ 3 år sen.. har tagit bort axelbanden och sytt ut den lite. hade tydligen för fläskiga tuttar... :S

2011-02-17 @ 16:57:04
URL: http://jessiljungkvist.blogg.se/
Postat av: En Liten Emma

Sant, så sant. :)

2011-02-17 @ 18:04:57
URL: http://enlitenemmas.blogg.se/
Postat av: Therese

Stilar uppkommer ju alltid. Tycker bara det är rent jävla larveri att folk påstår att man härmar dem haha. Är man så jävla fjantig får man väl skaffa patent på saker då ;)

2011-02-17 @ 18:11:36
URL: http://pixiepirate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback