Svettigt

Ja då var Nemo lämnad på dagis, sköööönt att ta en lång promenad på
morgonen måste jag säga :) Så bonus finns det med att lämna honom på
dagiset iaf.. Ganska kyligt ute men man svettas ändå av denna långa
promenad, så måste ta och duscha av kroppen lite & sedan fixa iordning
mig för jobbcoch mötet klockan 12.30 :) Nemo åker till Andreas på lördag
och jag kommer sakna han så mkt då han kmr va hos honom 1½ vecka
denna gång för att Andreas inte kan köra upp honom förens på måndagen,
kommer få panik här utan honom... hur ska detta gå?

Jag älskar dig Nemo, min älskade lilla stolhet!


Kommentarer
Postat av: Emma

Tack. :D

Ja, önskar jag med. Det är rätt dyrt. Jag har fått mina till ett ganska bra pris men ändå har armen gått på över tiotusen. Och den är inte klar än. :o Men men, snyggt är det. Hehe.

2011-02-23 @ 10:13:10
URL: http://eembla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback