Sug på mina gregiska morötter!!

Hade helt glömt bort om vad som börjar på kanalen "tvii" ikväll 21.00, fan incheckning av BIG BROTHER!!! I lööööve it, fick min sega kväll redan att bli mkt bättre och gladare, så nu sitter jag som på tusen nålar och bara läääängtar, vill att klockan ska gå så nemo ska sova, lite ensam tid innan läggdags så :) Sen imorgon blir det dagis för Nemo & jobbcoch för mig, skööönt att få klart mitt cv :) Jag & jesper satt och klistra & knåpa med cv:et idag & jag blev nöjd! :) Sen på tisdag blir det dagis också, sen mvc för mig för att kolla blodtryck och diverse grejjer så man kan fixa nya p-piller + att jag ska kolla upp mitt satans förhårdnad på ärret sen kejsarsnittet. Hoppas hon skickar en remis till en läkare direkt så dom kanske kan öppna och ta bort det som är där :) Kommer bli en awesome vecka det hära så det inte är sant :)



Våran nyaste familjemedlem Vanja! :)




Kommentarer
Postat av: En Liten Emma

jag väntar också på BB, jag har verkligen saknat det! jag hoppas att det är mer skruvat än tidigare år!! :D

2011-02-20 @ 20:46:01
URL: http://enlitenemmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback