Städning från helvetet

ja det kan man lungt säga, fy satan vad jag hatar att städa men tyvärr är det ett måste det också i vardagen. Har plockat undan, bytt i kattlådan, slagit på 1 tvättmaskin som snart är klar & då blir det ett till lass i den, diskat... dammsugning & skurning kvar i princip, alltså dom 2 värsta tkr jag, eller ja dammsugningen suger mest pung för överallt förutom i tv-rummet är klickgolvetlöst, det sitter liksom bara fast i listerna och det resulterar att dammsugarn har svårt att dammsuga fans golvet eftersom det på nått sätt suger fast i munstycket, Bostaden som vi hyr ifrån limmar inte fast golvet just för att det ska bli lättare att byta ut det om det behövs, sitter i lathet tror jag alltså?! Nej suck, nu fortsätter jag med dagens sysslor sen blir det en underbart förtjänad dusch efter ;)


Kommentarer
Postat av: Daniella

Jupp är make up artist:) tack så mkt vad gullig du är.. jag hatar oxå städning, inte alls skoj, men man måste

2011-02-05 @ 14:16:30
URL: http://misthc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback