Okry grabb!

Ja Nemo är inte riktigt sig själv idag, hostig & ja vet inte om nån feber kanske är påväg att slå ut, han känns lite varm men tempen visar inte alls nå speciellt på att det är feber än, gav han iallafall alvedon nu som säkerhets skull & sen så ska min vän Therese sitta barnvakt åt honom medans jag måste fixa några viktiga ärenden på stan som inte går att missas. Tur man har Therese som ställer upp i vått & torrt :) Tkr synd om mitt lilla kycklinglår som är lite hostig :( Brukar kalla Nemo för kycklinglår för hans lår är så gulliga & mjuka och ser ut som kycklingklubbor :) hehe!! Mamma´s stolthet, verkligen!! :)
Jag är världens bästa mamma!! :)

Jag älskar dig Nemo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback