Obehagligt

Kolla nyss på det Det okända på tv4play, det är fan vidrigt att se på. Jag tackar gudarna för att det inte är mörkt ute iallafall... Har juh faktiskt varit med om övernaturliga saker förut och vill faktiskt inte vara med om det igen. Ville se avsnittet som spelades in i Sollefteå området men då måste han ha premium där och betala för det avsnittet tråkigt nog, så kollade på ett annat avsnitt. Sjukt hur dessa medium kan ta reda på all den där faktan dom gör & har 90% eller mer rätt i det dom säger, kusligt. Tror ni på det övernaturliga? Om ni gör det har ni då varit med om något eller någon som ni känner kanske har det? Om inte så varför?


Kommentarer
Postat av: Hanna W

Jag har absolut varit med om sånna grejer, mycket hände i det (röda) huset på Ronja! En gång då en vän flyttade hem, jag var så otroligt ledsen & förstörd att hon drog.. sen på kvällen började allt, då jag skulle gå och lägga mig!



Kände hur någon verkligen Va vid mig, kände det på en gång! kändes som att han verkligen rörde vid mig, och en till grej som hände var att jag satt och gunga åt sidorna, och det vidriga var att det inte va Jag som gjorde det själv, satt och kollade i spegeln jag hade... så äckligt vidrigt!! sprang ut klockan fyra på natten och knackade och plingade på dörren i vita huset, INGEN öppnade!! så jag va tvungen att gå ner till mitt rum, som jag knappt orkade, jag kunnade knappt andas för jag va så rädd! till slut gick jag upp för trappen o knackade på dörren till personalen som sov uppe, hon ba "hanna vad fan har hänt? du ser helt skärrad ut.." jag "kan du följa mig ner... jag vågar inte vara själv där nere.." hon "du det tänker jag ABSOLUT INTE göra" ... men det schyssta va att jag fick sova i Sannas rum (hon som åkte hem) och då somnade jag som en stock :) MYCKET skrivet.



och en till grej är...



jag skulle väcka en bråkstake som vägrade göra något.. och då jag kom ner till röda huset och kolla in genom fönstret ser jag hur någon går in till mitt rum, jag ba "VA I HELVETE!!" jag går in till rummet, INGEN där! jag va tvungen att kolla under sängen osv, nee.. ingen där!



gick upp, då låg hon i sängen.. men jag va tvungen och fråga om hon ändå va i mitt rum, haha.. det va sjukt så in i hellskotta :p



+ att det hänt lite andra små saker, men det orker jag inte ta upp :) haha!

2011-02-08 @ 12:30:09
Postat av: En Liten Emma

Haha, nog tror jag att köttfärsen skulle räcka till er också med inte grönsakerna. Men kött kan ni få :P haha.

2011-02-08 @ 12:31:56
URL: http://enlitenemmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback