Mamma´s pojke

Stackars gógubben min, han vaknade av en jävla magknip & bara skrek i 20min ungefär stackarn =( Tyckte så hemskt synd om honom så det inte är sant... mamma´s gopojke <3 Men efter han fått bajsat var allt toppen igen iallafall & nu sover han som en stock :D

Annars har det inte hänt mkt på kvällskvisten, Therese & barnen va över en liten stund innan dom skulle dra sig vidare mot kalaset dom skulle på :) Lugna puckar precis som det ska vara på en torsdag kväll :) Guuud vad skönt att det är fredag imorgon, då har jag snart 2 hela dagar med min stora älskling :) tro vad man ska hitta på dårå, hmmm :) Mys, film, gotta & dricka låter juh faktiskt inte helt fel :) jaja, det återstå att se helt enkelt :)

Kanske kommer ett till inlägg senare :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback