Jobb



Jag & Nemo, eller ja mestadels jag har bakat en kladdkaka som nu står på avsvalning :) Nemo tyckte det va roligare att slicka av vispen och blev sur då den goda smeten tagit slut på den och det inte fanns något nytt att ta ifrån ;) hahaha... mins själv hur mkt man satt och längtade efter att få slicka av vispen, slickepotten & skålen, det var grejjern det :)

Sitter och funderar på vad jag ska göra av mitt liv lite granna... har helt tappat livslusten då det gäller jobb då mitt självförtroende inom det är i botten, har som tur börjat med jobbcoch och då jag var där igår fick man lite mer peppning och jag längtar så tills på onsdag nästa vecka då jag ska få hjälp med att fixa iordning mitt CV snyggt och prydligt så man låter intressant, jag suger verkligen när det gäller att skriva CV, inte min bästa grejj direkt... jag måste fan visa framfötterna mer och ta mig mer utanför dörrarna och iallafall försöka hitta något... men har man mått dåligt som jag inom det och är grymt deppad så hjälper det inte med sarkastiska & elaka påhoppningar, det får mig verkligen inte att må bättre utan jag kryper verkligen längre ner i träsket.... dom senaste veckorna har jag iaf varit på viva vägledning & hört om att få plugga upp mina betyg, varit på AF, börjat med jobbcoch & skickat in massa papper till a-kassan, det är juh en bra start på vägen för ett jobb vill jag verkligen ha eller att ja pluggar. För jag undrar varje dag, hur länge ska jag klara av att må såhär, jag måste försöka rycka mig lite i kragen och försöka kravla mig ur det där jävla depp träsket, men då med postiva responer från dom som står mig närmast, det är de jag behöver nu... Allt annat är bra här i Umeå om man bortser från jobb delen...

Kommentarer
Postat av: En Liten Emma

Låter lite som jag.. Snart är jag också arbetslös då kan vi peppa varran..

2011-02-10 @ 15:00:52
URL: http://enlitenemmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback