Happyface!

Jag mår så grymt bra så det inte är sant, och äntligen sov ja som en gudinna inatt, utan dessa jävla drömmar! Känns juh drygt att vakna trött då man somna trött så eftersom drömmar fortsätter att hålla hjärnan aktiv och det inte får vila nått heller.

Underbara fredag också, nu får ja rå om min älskade karl i 2 hela dagar och ingen är lyckligare än jag! :) Fick juh så fina rosor av honom igår så man går och kikar på dom lite titt som tätt och bara ler för hela slanten, inte många gånger jag fått blommor från min karl just för att jag klagar varje gång "Hur fick du råd till dom där då?!" hahaha, men igår sken ja upp som en sol då han kom hem med dom, åhh vad jag är käääääär i min karl, min älskade Jesper!!

Uppdaterar mer sedan, belive me! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback