hahaha, jag tror jag dör!!

ursäkta min dåliga bloggning idag, men Nemo vaknade med feber så har inte haft tid med bloggen idag, nu är han hos sin pappa & jag är hemma i Umeå igen. SAKNAR DIG NEMO!!

Hahaha, en riktigt jävla fail sak, vem fan döper sin affär till "CPE"? haha, såg en sådan i ö-vik och det första jag gjorde va och garva arslet av mig i bussen. Folket måste trott att det va nå fel på mig. Men är det inte Örnsköldsviks kommun man pratar om, WAHAHAHAHA!!!

Nu ska jag snart ner till Coop och storhandla, tomt i frys, kylskåp & skafferi i princip så nu jäääävlar ska det handlas mat!!! Och vet ni vad?! Äntligen ska jag färga håret ikväll!! har säkert en satans utväxt på 2½cm så håret ser ut som CRAP om man säg så, köpte mörkbrun färg så det kommer bli awesome så det heter duga. Till och med mina såkallade "babyfjun" har växt nån cm så då märks det att man inte färgat håret på länge då dom då annars lätt bränns av under färgning ;) har också en fundering på att klippa snelugg, vad tror ni? ;) Tell me bitches!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback