Godmorgon! :)

Uppe med tuppen och sitter med en extremt god kaffe på sidan om mig ;) Nemo sitter bredvid och tittar på starwars och har sin frukost framför sig helt orörd :P Är lite trött idag men absolut inte som jag va igår iallafall, blev trotts allt en sen kväll igår FAST ja sa att den skulle bli tidig, elionor skickade lite halv roliga kort och hon o jag höll seriöst på att skratta ihjäl oss :) Idag blir det promenad med Nemo till dagis klockan 09.00, fan -13 ute och jag kommer frysa ihjäl, snäääällllaaaa kan det inte bli vår nu helst igår.... Neh nu ska ja mysa med grabben lite och fixa lite andra små saker.

Kommentarer
Postat av: Twiggy - Mamma till Nemo & Gravid

usch -13 =( Vi har +4 än så länge men jag tror det kommer bli upp mot +8 idag iaf ^^ Vi hade ju iaf +9 i lördags :D

2011-02-07 @ 08:11:56
URL: http://twiggzy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback