Godmorgon Godmorgon Fuckers!

Jaha, ny dag & nya tag :) Kände mig en aning seg nu då jag klev upp, men äsch det är inget man inte kan skaka av sig. Tro vad denna dag har att ge då, mer än att städa förstås. Kan inte förstå det här med städning, jag tkr fan jag inte gör nått annat än det. Fast det är väll för att jag är arbetslös och ser vartenda dammkorn som ligger på golvet, har man jobbat en hel dag så har man nog inte orken till att titta efter nått sånt så :P Känner mig verkligen fräschare i kroppen efter alla turer med Nemo fram och tillbaka till dagiset mån,tis & ons, det blir trotts allt 2 timmars promenader fram och tillbaka :) Inte helt fel att röra på dö fläsket och då samtidigt se att det faktiskt minskar på ens omfång, jag måste skaffa mig en våg alltså! :) & jag måste börja med wii fit dom 4 andra dagarna då Nemo inte går på dagis :) kanske inte träna 7 dagar i veckan, men köra wii fit tors & fre och ha en ledig helg från träningen skulle nog passa alldeles utmärkt! :)


Kommentarer
Postat av: Twiggy - Mamma till Nemo & Gravid

Du har ju våg på wii fit boarden! varför väger du dig inte bara på den? :P Jag bara längtar tills bebis kommit och jag ska väga mig och sedan börja träna som en galning!

2011-02-08 @ 08:21:27
URL: http://twiggzy.blogg.se/
Postat av: Eleonore

Jag är också arbetslös och känns som dammet bara förökar sig och disken växer rekordsnabbt. Men blir ju tokig och städar varje dag haha.

Vilken billig hjälm ni hittade, det var ju en fin också! :)

Hahah lyckos dig! Får se om du får en sån nalle på alla hjärtans dag då :D

Det är fint med mig, hur är det själv?

2011-02-08 @ 08:22:14
URL: http://fikamed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback