Döende

haha, ja idag känner jag mig sjukt döende... sovit som en jävla kratta som vanligt, dom senaste veckorna har jag inte kunnat sova riktigt bra, och jag vet fan inte varför!! Drömmer hela tiden, och inte om nå speciellt heller utan om min vardag helt enkelt, fan kan drömmarna försvinna så hjärnan får vila ut riktigt nån jävla dag, S U C K!!

Idag blir det att fixa lite ärenden på stan iaf, tänkte nog ta en sväng förbo ÖB med, den affären ligger på utsidan av stan så har bara varit där engång tidigare, nu när Andreas är här så kan man ju passa på och dra till dom affärerna man annars aldrig är till =) Om han är snäll och kör förstås =)

Neh nu ska ja fixa iordning mig själv så jag ser mer levande ut!! Smell you later

Den här krambjörnen kan gärna få komma hem till
mig en sväng och skänka lite sömn utan drömmar ;)


Licking pussy is like playing with the maffia, one wrong move and you are in deep shit ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback