Dag 4 – Mina mål/drömmar/önskningar.

Ska göra ett enkelt & kort inlägg...

Mina mål- Att få ett jobb helt enkelt, ganska så less på att sitta hemma.

Drömmar- Att få gifta mig med min älskade Jesper, gud vilka drömmar jag har över hur vårat vackra bröllop kommer att se ut, hur vacker jag kommer att vara! Att jag är den som står i centrum den dagen, längtar tills den dagen slår in!

Önskningar- har allt för många, men hade gärna blivit veterinär men det innebär 7 år till bakom bänken & då måste jag alltså låta min hjärna ta in allt nytt med, just nu är jag för lat för skolan tragiskt nog... men nångång kanske, nångång!!



Kommentarer
Postat av: Maya

Jag har hört att det är 5,5 år med veterinär utbildning. :)

2011-02-14 @ 23:19:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback