Dag 15 – Någonting jag ångrar.

Hahaha, shit det är alldeles för mkt, vänner, x, ungdomensdagar osv osv ;)

Men kan ta ett litet alternativ iaf, det är som sagt i ungdomensdagar, då
jag bråkade med min mamma jämt och ständigt, vi slogs & svor, ingen vidare
mor & dotter relation. Jag är så jävla glad över hur bra relation vi har nu
iaf! :)

En bild på min grymt snygga mamma sen hon va här och hälsade på
sist, sa åt hon att göra ett peace tecken med fingrarna och göra fötterna
skeva, snacka om att jag fick mig ett skratt. Love U MUM!
(checka in den sönder demolerade granen i bakrunden, kattjävlar;))

Kommentarer
Postat av: linaa

snyggve:D

Hoppas allt e bra med er?!

2011-02-25 @ 02:05:08
URL: http://linaabjornemalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback