Antenn

Åhh vad  roligt det var på jobbcoch mötet, fick många skratt där och jag kommer nog trivas där som fina fisken dessa 3 månader ja ska va där lite då & då! :) Och som folk alltid säger "Jag tror du kommer få jobb snabbt", haha men just det, har juh varit arbetslös i 6 månader nu och är hyffsat less ;) så så enkelt är det inte men det löser sig alltid ;D Prata kan jag iaf ;)

Nu då jag kom hem blev jag lite tvär med, lyckades tappa mitt ny köpta oöppnade ciggpaket :( FAN OCKSÅ! :( Ja gjorde helt enkelt en Jesper om man säger så. Aja, man får klara sig utan cigg ett par timmar då. Eller detta kanske påpekar nått, att ja kanske borde sluta röka igen? ;)


Kommentarer
Postat av: En Liten Emma

Jag längtar inte till jag blir arbetslös igen, är så skönt nu när man kan vara hemma utan måsten. Jag skulle lätt kunna vara hemma hela livet.. Tycker inte om att jobba.. det är bara bra till att få in pengar. :P

2011-02-09 @ 11:28:02
URL: http://enlitenemmas.blogg.se/
Postat av: Eleonore

Haha visst är det segt att gå arbetssökande! Har gått hemma sen september och är allmänt less på. Inte finns det mycket jobb att söka heller :)

Haha ja eller hur, jag får köpa en till mig själv :P

2011-02-09 @ 11:28:32
URL: http://fikamed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback