Världens bästa stöttepelare

Den är min mamma!! Vilken fantastisk kvinna!! Att det inte
är något jag insåg för många många år sedan. Mkt bråk under
ungdomens tid och nu till att vara helt fantastisk. Nån som
får mig att må bra, det är du mamma! Jag älskar dig!



Annars från att vara en mamma toffel så funkar livet bra, det går
framåt nu folket, det går framåt! Jag längtar sååå till jul då jag får
träffa alla i familj och släktväg, åhhh!! Och inatt snöade det här i
Umeå så det va alldeles vitt ute då man vaknade imorse, snacka
om att man blev på toppen humör. Nemo var en trött kille ikv, han
gick självmant och la sig i sin säng och sov 17.40 och han sover
än, har varit mkt dagis nu för lill-killen, gör mig inget alls om jag
måste kliva upp jätte tidigt imorgon med honom bara han får sova
ut är huvudsakligen. Nej nu ska ja mysa i soffan med min fina man!

Kommentarer
Postat av: Anna

jadu, vi är nog på olika ställen i livet just nu, tycker och tänker annorlunda och kanske vuxit ifrån varandra, väldigt trisst tyvärr...

2011-12-06 @ 21:25:51
URL: http://skugganjr.blogg.se/
Postat av: Emily

Men vad skumt! Skrev in exakt samma lösen och allt på laptopen - där fungerade det inte, men på stationära gör det... oh well... :)

2011-12-07 @ 17:41:24
URL: http://emilyhofman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback