Mysfaktorn är på hög nivå

Jag och Jesper tog då en rejäl sovmorgon imorse, jag klev upp 13.00(!!!) och
Jesper klev upp 14.00(!!!), helt sjukt! Var nog välbehövligt antar jag. Va då inte
igår jag sov så länge, typ sisådär 5 år sen sedan sist :P höhö

Nu har vi städat och gjort fint här hemma, tvättat en maskin, dammsugat, bytt i kattlådan,
plockat undan, hängt upp tavlan jag fick av syster, rensat blommor och tänt en jävla
massa ljus så nu är mysfaktorn på hög nivå! :)

Och imorgon är det nyår, den ska spenderas hos svärmor + en liten sen julafton där :)
Vad ska ni hitta på på nyår peps?

Har mellan 70-90 läsare varje dag, någon måste juh kunna lämna en kommentar? :) Har
fjuttiga 21 följare med så iaf ni borde orka kommentera? Vill ni va anonyma så va det bara
om ni har nått positivt att säga. Hoppas alla får en fortsatt awesome dag!

Jag och syrran, hm 09, ser ut som 2 retards ;) haha


Kommentarer
Postat av: EmilyHofman

Haha, du har samma "problem" som jag då ang. läsare och kommentarer. Triiiiiissst.

2011-12-30 @ 19:38:01
URL: http://emilyhofman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback