Lite svårt! :)

Madeleine - Millas Mamma , jag ska juh kunna skriva till dig nånstans med?
Varken mejl eller blogg fick ja som ja kan skicka användarnamn och lösen till ;)

Annars så är vi nyss hemkommen från Jesper´s pappa med familj, va riktigt trevligt
där och mycket god mat. Drack en super god äppel juice där på färska äpplen, det
enda negativa med den är att jag får magvärk efter då jag inte tål äpplen, haha! :P Fick
också fin fina julklappar från dom :) Nemo den stackarn somnade hemma hos dom, då
vi åkte hem sov han hela vägen och nu ligger han i mamma´s säng och sover än. Han
skulle egentligen till sin pappa idag men det blev inget utav det då Andreas inte kunde.
Han hämtar honom imorgon ist... ja vad säg man, det gör mig inget, mer mys med min
älskade skatt! <3 Jesper drog till brorsan sin för en stund sedan och ska spendera kvällen
där medans ja spenderar min med mamma, blir bra det! :) Hoppas alla haft en awesome dag!


Can´t handle me?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback