Jag fryser fan ihjäl

Denna satans lägenhet är SJUKT kall, man fryser fan ihjäl här!
Ska man behöva gå runt i filt och frysa i sitt eget hem då hyran
ligger på 6265kr/mån? Helt sjukt! Elementen är typ jumna eller
vad man säger, halva varmt och halva kallt. Bläää! Köket är värst
också, där inne går det typ inte att vara ens. Har ni en kall lägenhet?

Köpte en ny vinterjacka igår med på stadium för 999kr :) Man fick dessutom
300kr rabatt om man lämnade in sin gamla och det gjorde jag! :D Den är riktigt
snygg min nya, ska försöka fixa ett kort på den så ni får se :)

Nej ni, nu ska jag mysa ner mig i soffan igen innan ja frys ihjäl här!

Saknar mitt låååånga hår!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback