Home sweet home

Hemma i Umeå igen, bussen parkerade 16.10 här i Umeå.
Saknar redan mamma, och ja alla där i Kramfors.
Men nu då jag är arbetslös kanske man ska passa på att
hälsa på där så mkt som möjligt, för om nått som finns nu
är juh då ändå tid. Ja det blir nog bra :) Har precis badat
med min stora älskling, satt och kletade in ansiktsmask på
varandra, haha! Så nu är vi rena och fina igen om man bortser
från att jag ser ut som ett slusk i min pyjamas. Ikväll händer
då inte mkt, ska lata så mkt jag kan, för imorgon blir det städ
här hemma. Trodde jag hade lämnat en ren lägenhet då jag
åkte till Kramfors, man ska aldrig lämna sin karl 1 dag extra om
man ska tro på det. Nej men skutta ner i soffan nudå och bara må.

Har ni btw haft en bra jul med många nått paket? Eller ni kanske inte ens fick några?

Nemo fick en jävla massa spel, kläder, playdoh (stavas?), ritböcker, räkneböcker,
filmer, xbox spel, nintendo ds spel, badskum, petshop, nalle, klocka, och ja mkt mer
som jag då inte mins vad det var, men det är iaf över 60 paket han fått, S J U K T !!!

Jag därimot fick pengar, tv-rums lampa, halsband, duschset, ansiktstvätt, tavla, pyjamas,
kaffekopp, badbomber, champanj, lotionset, örhängen ja och nått mer. Gött!

Jesper fick en huvtröja, t-shirt, vin, pengar, godis, ja typ det :P han ska också få en Zelda
börs utav mig och nya Need for speed :) + att vi inte varit hos Jesper´s mamma än, dit ska
vi på lördag och fira nyår och ha en liten jul dag.

PUSS




Har även färgat mina extansions i samma färg som mitt hår nu, så äntligen
kan jag få lite längre hår igen. mihi! Längtar tills mitt riktiga hår är långt!!!

Kommentarer
Postat av: En Liten Emma

Hmm, varför hör bra jul ihop med många paket? Jag fick inte ett enda paket och jag hade en helt underbar jul! :D

2011-12-29 @ 21:57:55
URL: http://enlitenemmas.blogg.se/
Postat av: Emma

Hihi, ja. Huuuur gulliga som helst. :D

2011-12-29 @ 23:10:38
URL: http://eembla.blogg.se/
Postat av: En Liten Emma

SV; Jo det är sant. :) Men jag förstår fortfarande inte varför bra jul hör ihop med många paket. ;P

2011-12-29 @ 23:12:08
URL: http://enlitenemmas.blogg.se/
Postat av: En Liten Emma

Haha, hade du ju inte behövt göra. :P

2011-12-29 @ 23:21:31
URL: http://enlitenemmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback