Dagen är här!

Som jag längtat, dagen är ÄNTLIGEN här då vi ska åka ner till Kramfors!
Jag är så glad och vill att timmarna ska rulla på nu tills Andreas kommer
hit och hämtar mig och Nemo, åhhh! :D Jesper kommer imorgon kväll då
han var tvungen att stanna och jobba imorgon med tyvärr, inte så mkt att
göra åt såna gånger. Ska börja packa resväskan så fort jag har druckit upp
mitt kaffe. Kommer säkerligen glömma nått viktigt och då är det juh ändå
tur att Jesper är hemma en dag extra så han kan fixa med det man glömt ;)

Alla julklappar är klara också, så sjukt skönt! :) Trodde jag var klar för någon
vecka sedan, men icke ;) haha! Alltid nått som ploppar upp hela tiden. Nej men
dricka upp kaffet nurå och börja packa vare. Ska försöka få mig tid att uppdatera
bloggen hos mamma, promise! Men tyckte ni var lite tråkig som inte kommenterade
nått i 2 inlägg neråt, latisar. Ja men ha en underbar jul mina bloggläsare!

Kramar och kärlek till er!

Bjuder på en sommrig bild på mig, saknar sommaren och att få vara brun ;)


Kommentarer
Postat av: Emma

Jag såg dig när jag gick in på Jespers sida för att se om det va han. ;) Addar dig strax. ;)

Men hur känner dom varandra!!? Haha.

2011-12-22 @ 10:43:21
URL: http://eembla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback