Carpe Diem

Nyss tryckt i oss lite mcdonaldsmat, och gött vare. Huvudvärken
har äntligen försvunnit. Mitt hår luktar nyfärgat. Och jag är trött.
Kommer nog bli en riktigt tidig kväll ikväll, typ då Nemo ska sova
eller nått. Hänt alldeles för mkt saker idag, både bra och dåliga
saker om man säger så.

Längtar som ett tok tills på torsdag då vi sticker till Kramfors,
gud vad jag ska kramas med min familj då! Och på fredag kör
vi en vanlig tradition, nämligen spela bingolotto ;) Uppesittarkvällen.
Har jag och min familj gjort i, tja, många många år iaf :)

Och här har ni ett nytt inlägg på min lösenordsskyddade blogg :)


Kommentarer
Postat av: lillrokki

men oooooooooooooooooooooooooooooooo vilka skooooooor!!!!

2011-12-20 @ 19:59:28
URL: http://www.lillrokki.bloggplatsen.se
Postat av: Emma

Hehe. Såg på Facebook att din kille känner min lillebrors ex! Linn Lanz. Världen är att bra liten. :) Eller Sverige iallafall. Hehe.

2011-12-20 @ 20:20:37
URL: http://eembla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback